Odatda har qanday mahsulotni, ayniqsa oziq-ovqat mahsulotlarini ishlab chiqaruvchilar xaridorni jalb qilish uchun mahsulotga yorqin va o‘ziga tortadigan rangli rasmlar qo‘yadi. Albatta, ularni ko‘rgan har qanday odamning ishtahasi ochilishi tabiiy. Biroq bu yerda kutilmagan narsalar ro‘y berishi mumkin, masalan, mahsulotlarning hammasi ham xuddi qadoqda bosilgan suratdagidek chiqavermaydi. Afsuski, bu borada kimni ayblashni ham bilmaydi, inson.

“Muzqaymoq sotib olgan edim, nimasidir kamdek”.

Foto: AdMe

“Singlimning ukam uchun sotib olgan sovg‘asi”.

Foto: AdMe

“Suratga qarab og‘iz shokolad bilan to‘lsa kerak deb umid qilgan edim”.

Foto: AdMe

“Holatimni tasavvur ham qilolmaysiz”.

Foto: AdMe

“Xo‘sh, buni qanday tushunish mumkin?”

Foto: AdMe

“Barchasi ayon bo‘ldi”.

Foto: AdMe

“Albatta, suratdagi pitssa shunchaki mukammal edi”.

Foto: AdMe

“Bilaman, mahsulotlar kamdan kam hollarda reklamadagidek ko‘rinishga ega bo‘ladi. Ammo bunisi oshib tushdi”.

Foto: AdMe

“Agar shunday ko‘rinishda bo‘lsa, men ham g‘azablangan bo‘lardim”.

Foto: AdMe

“Qadoqdagi shokoladni alohida sotib olish kerakligini bilmagan edim”.

Foto: AdMe

“Suratning bir xil emasligi ham mayli, ular hattoki to‘liq ham emas”.

Foto: AdMe

“Nega chegirma bo‘lganini endi bildim”.

Foto: AdMe

“Hech narsadan shu darajada xafa bo‘lmaganman”.

Foto: AdMe

“Suratdagi brokkoli pyuresi hamda baliq go‘shti ishtahani ochib yuborgan edi”.

Foto: AdMe

“Aslida bu temir odam bo‘lishi kerak”.

Foto: AdMe

“Pechenye qadog‘ini ochganimdam keyingi birinchi holat”.

Foto: AdMe

“Sizningcha ular o‘xshashmi?”

Foto: AdMe

“Ushbu mevali kokteylda bir dona ham gilos yo‘q edi”.

Foto: AdMe

“Mana bu mukammalikka xursand bo‘lsa arziydi”.

Foto: AdMe