6 ноябрь куни Тошкент метрополитени ишга тушганига 42 йил тўлди. «Дарё» фотомухбири учта йўналиш бўйича 29 бекатдан иборат Тошкент метрополитенининг ажойиб суратларини тўплаб тақдим этди.

Фото: Мадина Нурман / «Дарё»

Тошкент метросининг «Чилонзор» линиясида 12 та бекат ишлаб турибди, яқин келажакда уларнинг сони камида иккитага кўпайиши мумкин (линия ТТЗ автошоҳбекатига қадар олиб борилади).

Фото: Мадина Нурман / «Дарё»

Фото: Мадина Нурман / «Дарё»

Тошкент метрополитенининг Алишер Навоий бекати 2014 йилда дунёдаги энг чиройли метро бекатлари рўйхатидан жой олган.

Фото: Мадина Нурман / «Дарё»

«Ўзбекистон» йўналиши эса 1984—1991 йилларда қурилиб, фойдаланишга топширилган йўналишда ҳозирча 11 та бекат мавжуд.

Фото: Мадина Нурман / «Дарё»

Фото: Мадина Нурман / «Дарё»

Фото: Мадина Нурман / «Дарё»

Тошкент метроси учун йўловчиларни тетиклаштириш ва тинчлантириш имконини берувчи ёритиш тизимига эга бўлган 45 та поезд харид қилиш режалаштирилмоқда.

Фото: Мадина Нурман / «Дарё»

Фото: Мадина Нурман / «Дарё»

Фото: Мадина Нурман / «Дарё»

Фото: Мадина Нурман / «Дарё»

Фото: Мадина Нурман / «Дарё»

«Юнусобод» йўналиши эса 2001 йил 24 октябрда дастлабки олти бекат — «Мингўрик», «Юнус Ражабий», «Абдулла Қодирий», «Минор», «Бодомзор», «Ҳабиб Абдуллаев» номлари билан фойдаланишга топширилган.

Фото: Мадина Нурман / «Дарё»

Фото: Мадина Нурман / «Дарё»

Фото: Мадина Нурман / «Дарё»

Фото: Мадина Нурман / «Дарё»

Фото: Мадина Нурман / «Дарё»